previous arrow

16171819202122
23242526272829
Archiwum
rok-szkoly-w-ruchu-logologo_eszkola-mbaner_vulcan_1pajacyk-m2rzecznik-praw-dzieckafb szkołybadzmy_poszukiwaczami_autorytetu szkola_pamieta nprc cała_polska_czyta_dzieciom wychowanie_przez_czytanie madrzy_cyfrowi trzymaj_forme program_dla_szkol

Najwyższy szczyt Przedgórza Sudeckiego, czyli Ślęża o wysokości 717m, został zdobyty przez uczniów ze szkolnego Koła Turystycznego w dniu 28 listopada tego roku. Wycieczka odbywała się pod opieką opiekuna tego koła Pana Arkadiusza Pastuchy oraz Pani Anny Maciejewskiej. Po dwugodzinnej drodze dotarliśmy do Przełęczy Tąpadła, skąd udaliśmy się na półtoragodzinną pieszą wyprawę na szczyt Ślęży. Pogodę mieliśmy niezwykle urozmaiconą, ponieważ najpierw świeciło słońce, później chmury ze śniegiem i mgła, która tajemniczo spowijała lasy tej magicznej góry. Na szlaku spotkaliśmy bardzo niewielu turystów. Zachwycało nas wspaniałe zjawisko szadzi, która w tym dniu pokrywała roślinność na Ślęży. Na górze ogrzaliśmy i posililiśmy się w schronisku, a następnie obejrzeliśmy kultową rzeźbę niedźwiadka oraz kościół wzniesiony na szczycie. Następnie przeszliśmy na wieżę widokową, z której rozciągały się wspaniałe widoki. Wróciliśmy popołudniem do Namysłowa bardzo zadowoleni z tak udanej wyprawy. Planujemy następne!