previous arrow
next arrow
Slider

szkolne-wsparcie-k-km
Wrzesień 2020
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Archiwum
rok-szkoly-w-ruchu-logologo_eszkola-mbaner_vulcan_1pajacyk-m2rzecznik-praw-dzieckafb szkołybadzmy_poszukiwaczami_autorytetu szkola_pamieta nprc cała_polska_czyta_dzieciom wychowanie_przez_czytanie madrzy_cyfrowi trzymaj_forme program_dla_szkol

4 grudnia tego roku uczniowie klasy VIIA dwujęzycznej zrealizowali swój pierwszy projekt grupowy w ramach innowacji pedagogicznej z języka angielskiego „Know the country = learn the language”.Na lekcjach uczniowie poznawali najważniejsze wiadomości z zakresu historii, geografii, kultury i realiów życia w Nowej Zelandii. Następnie podzieleni na grupy tworzyli skecze w języku angielskim wzorując się na postaciach z najsłynniejszych filmowych trylogii kręconych w scenerii Nowej Zelandii: „Władcy Pierścieni” i „Hobbit”. W efekcie pracy zespołowej uczniów powstały cztery skecze pokazujące klasyczne tolkienowskie postacie hobbitów, elfów i czarodziejów w niecodziennych sytuacjach, z motywami podróży w czasie i wątkami miłosnymi. Po dokonaniu oceny wyłoniono następujący ranking:
miejsce I – skecz pt. „Hobbit wedding” – tragiczna historia miłosna
miejsce II (ex aequo) „Running shoes” czyli jak trudno kupić obuwie kiedy ma się wielkie owłosione stopy oraz „A kind of magic” – podróż w czasie
miejsce III – skecz pt. „Hobbit in the restaurant” – czyli gastronomiczne nieporozumienie
Ponadto jeden z uczniów nagrał kilkuminutowy film, w którym opowiedział historię hobbitów dodając elementy recenzji w nowoczesnym youtuberowskim stylu. Dziękujemy wszystkim uczniom za zaangażowanie w projekt i życzymy powodzenia w przyszłych pracach zespołowych.

 166 total views,  1 views today